Rozcestník

Prázdny košík
 

Reklamácia tovaru

Zistili ste po prevzatí tovaru, že je niečo rozbité? Chýba vám alebo naopak v objednávke je nejaký tovar navyše? Veľmi nás to mrzí. Pokúsime sa vám reklamáciu aspoň čo najviac zjednodušiť.

  • Reklamáciu väčšinou vybavíme do 2-3 pracovných dní
  • Tovar nemusíte vracať v pôvodnom obale

Poškodený obal zásielky

Pokiaľ si pri príchode kuriéra všimnete poškodený obal zásielky:
  1. Zásielku preberte.
  2. Kontaktujte nás pomocou reklamačného formulára alebo e-mailom.
  3. Pokiaľ to bude možné, poškodený tovar vyfoťte a fotky nahrajte do formulára. Pomôže nám to v riešení reklamácie s dopravcom.

Ako reklamovať tovar

  1. Vyplníte jednoduchý reklamačný formulár nižšie.
  2. V pracovné dni sa ozveme do 24 hodín a dohodneme sa na detailoch reklamácie.
  3. Pokiaľ bude treba reklamovaný tovar vrátiť k nám, príde si ho vyzdvihnúť náš kuriér. Kuriéra objednáme po dohovore s vami.
  4. Podľa dohody vám vrátime peniaze, dopošleme chýbajúci tovar (kľudne v nasledujúcej objednávke) alebo pošleme nový tovar.

Reklamačný formulár

Nasledujúci pracovný deň sa vám ozveme s ďalšími informáciami.

  • Vrátenie peňazí
  • Výmena tovaru
  • Doposlanie chýbajúceho tovaru
Podmienky reklamácie sa riadia Obchodnými podmienkami.

Mohlo by sa vám tiež hodiť

Produkty v košíku

Košík môžete využiť ako nákupný zoznam

Produkty v ňom vám uložíme do vašej ďalšej návštevy