Zľava pre registrovaných zákazníkov až 10 %
Heureka: 96 % ľudí nás odporúča
Chystáte sa na vlastné krabice s potlačou? Pokiaľ voľba padla na poštové krabice, nezabudnite sa zamerať aj na vnútornú stranu veka. Na príkladoch vám dnes ukážeme, ako môžete inak obyčajné kartónové veko premeniť na mocný nástroj na budovanie značky a potešenie zákazníkov.
Od dizajnu, ktorý vyzýva na zdieľanie na sieťach až po príbeh vašej značky – možností potlače je veľa. Ide len o to, vybrať si tú správnu práve pre vás.
Ohlas na sociálnych sieťach môže významne prispieť k úspechu vášho internetového podnikania.
Preto je múdre povzbudiť zákazníkov k zdieľaniu svojich skúseností, ako to robil Lillypost Box. Projekt, ktorý deťom každý mesiac posielal knihy a podporoval ich v čítaní. Stačí jeden pohľad na ich Instagram Lillypost a hneď je jasné, že to bol zásah do čierneho. Majú cez 2900 označení.
Nezabudnite vytlačiť na veko #hashtag a odkazy na sociálne siete. Niekedy pomôže aj QR kód.
A posledný tip: buďte konkrétni. Radšej sa spýtajte "Ako vám nové náušnice pristanú?" ako všeobecne “Ako ste boli spokojný?” V zákazníkovi zapálite fantáziu a dáte mu presný návod, čo má popísať.
Výrazný #hashtag a jednoduchý dizajn zafungovali. Vpravo screenshot z Instagramu projektu Lillypost.
Malé gesto, veľký vplyv. Vyjadrenie vďačnosti zákazníkom je jednoduchý, ale účinný spôsob, ako posilniť pozitívny vzťah a podporiť opakovaný nákup. Pekne to robí kozmetická značka Venira, ktorá posilňuje pocit spolupatričnosti aj dodatkom "...spoločne sme Venira".
Ešte osobnejší budete, keď každému zákazníkovi na veko dopíšete jeho meno pri kompletizácii zásielky. Ale pozor na čas. Až budete baliť 150 zásielok denne, možno už ručné odkazy nebudete stíhať.
Venira nadväzuje so zákazníkom osobný vzťah aj prostredníctvom oslovenia "...tvoja Venira".
Je váš príbeh silný a jedinečný? Nenechávajte si ho pre seba. Prerozprávajte ho zákazníkom hneď, ako krabicu otvoria.
Alebo predstavte svoje poslanie a hodnoty, ktoré stoja za vašimi výrobkami. Takto na to ide značka vlasovej kozmetiky Mr. Smith, ktorá na krabici predstavuje svoju hlavnú hodnotu – šetrnosť k človeku, zvieratám aj prírode.
Aj tu hrá prím budovanie značky a posilňovanie spojenia medzi zákazníkmi a vašou značkou.
Vlasová kozmetika Mr. Smith je známa svojou šetrnosťou. Niet preto divu, že práve o tom sa dozviete hneď pri otvorení zásielky. Zdroj: Pinterest.
Pokiaľ predávate jeden typ produktu, môžete na veku rovno povedať, ako ho používať a starať sa oň. A pretože jeden obrázok vyjde na tisíc slov, inšpirujte sa u Noku Canvas – startupovom projekte na samozavlažovacie zelené steny, ktorá na krabici ukazuje svoju hlavnú výhodu – jednoduchú montáž.
Premyslený dizajn môže vašim zákazníkom pomôcť plne pochopiť váš produkt a zaobchádzať s ním tak, aby dlho vydržal. Zdroj: Noku Canvas.
Podobne na to ide aj značka Hug Me, ktorá vyrába dojčiace podprsenky s membránou. Pretože sú jej podprsenky citlivé na nešetrné pranie, rovno svojim zákazníčkam na veku hovoria inštrukcie, ako podprsenky prať, aby slúžili čo najdlhšie.
Značka Hug me zvolila na veko nielen poďakovanie za nákup, ale hlavne jednoduchý popis, ako sa o výrobky starať.
A značka Betonovky.cz radí zákazníkom, ako sa starať o svoje betónové dekorácie, aby vydržali čo najdlhšie.
Niekedy je kľúčom k úspechu jednoduchosť. Vyhradením vnútornej strany veka iba pre logo vašej značky vytvoríte čistý a profesionálny vzhľad. Presvedčte sa sami krabicou od Undebelly, značky, ktorá vyrába menštruačné nohavičky.
Minimalistický dizajn značke Underbelly sedí.
Logo môžete umiestniť aj netypicky. Prekvapte zákazníkov ako módny e-shop Selfringes. Zdroj: Pure Vanity.
Nie je vaša značka ešte taká známa? Doplňte logo svojím claimom ako značka ThirdLove, a lepšie utkviete v pamäti. Zdroj: Mint and Thrift.
Stačí jeden dobre zvolený citát, aby ste v zákazníkovi odštartovali celý prúd myšlienok a emócií.
Citáty majú navyše potenciál na zdieľanie na sociálnych sieťach. Ľudia radi zachytávajú okamihy, ktoré s nimi rezonujú. Vyberte správne ten, ktorý rezonuje s vašou značkou a radosť je na svete.
Môžete sa inšpirovať u francúzskej módnej značky Sézane, ktorá do krabíc tlačí citáty významných Francúzov. Pre zákazníkov z iných krajín múdro dodáva aj anglický preklad.
Svoj francúzsky pôvod značka Sézane nezaprie ani na krabiciach. Zdroj: Mademois-elle.
Veko je cenný priestor, ktorý sa dá skvele využiť. Ukázali sme vám hneď niekoľko spôsobov, ako prostredníctvom neho posilniť svoju značku a zlepšiť zákaznícku skúsenosť. Dúfame preto, že po dnešku tento priestor využijete na maximum.
Záverečný tip: Je pre vás potlač krabíc zatiaľ drahá? Všetky nápady môžete vyriešiť aj samolepkou, razítkom…
Pusťte sa odvážne do svojich návrhov, a ak máte už jasno, akú cestu zvolíte, ozvite sa. Radi vám vašu vysnívanú krabicu vyrobíme na zákazku.