Rozcestník

Sme online.Zavolajte:
Prázdny košík
 

Produkty v košíku

10 sloganov, čo chytia zákazníkov za srdce

Autorom je Soňa dňa 5. 5. 2023

V obaloch je potenciál a príležitosť, ako osloviť zákazníkov. A pokiaľ sa doplnia o chytľavý reklamný slogan, pomáhajú s budovaním brandu.

A čo má v súčasnej dobe v potlači obalov hlavné slovo? Minimalizmus a čistý dizajn. Pestré farby doplnené o originálne texty.

Nie je tajomstvom, že obaly so zákazníkom komunikujú ešte predtým, než sa dostane k samotnému produktu. A to sa dá využiť. Presvedčte sa sami.
 

Chytľavé slogany, čo útočia na emócie

Buďte nevšední, buďte vtipní, odľahčite situáciu. Keď vzbudíte v zákazníkovi emócie, ľahko si vás zapamätá.

Česká značka Pura Vida šije oblečenie pre milovníkov farieb a pohybu. Je svojrázna rovnako ako ich lepiaca páska, ktorá sa hemží sloganmi, čo sa nedrží nakrátko. Chcete tiež takú? ➜ Napíšte nám.

Lepiace pásky sú pre slogany ako stvorené.
Lepiace pásky sú pre slogany ako stvorené. Potlačíme aj tie vaše.

Jednoducho a pritom osobne. Takto na to ide česká značka prírodnej kozmetiky Venira

Krabica s potlačou na mieru
Aj vašu poštovú krabicu vyzdobíme podobným sloganom.
 

Výrobca bicyklov Jaegher tiež vsádza na osobnú kartu. Na prepravnej krabici necháva priestor na doplnenie mena zákazníka.

Spája sa tak osobný prístup s motivačným sloganom Drahý, pán Fabian, váš Jaegher je pripravený na lov. To hneď po zložení skáčete na bicykel a chcete si užiť jazdu, nie?

Transportná krabica s potlačou na mieru
Zdroj: Behance.net

Pestrofarebný dizajn a zdanlivo obyčajný slogan Tvoj deň odteraz bude stáť za to vyvolá úsmev na tvári a dobrú náladu.


Zdroj: Packhelp

Slogan Je deň rozbaľovania. Som to ja, koho hľadáš? doplnený o minimalistickú potlač tiež funguje skvele.
Zdroj: Packhelp


Milovníkom kávy určite zavonia a zachutí slogan na tejto poštovej krabici.


Zdroj: Packhelp


A čo potom milovníkom pizze tento Kúsok neba! Až do neba vás pravdepodobne nedostane, ale tá hravosť. Tá vás zaručene dostane!


Zdroj: Packhelp

 

Slogany, čo myslia na udržateľnosť

Ide vaša firma na zelenej vlne? Tu je pár príkladov, ako o tom dať vedieť svetu.

Rožkový slogan Príroda ma žerie je jednoducho božský. Rohlík.cz balí pečivo do plne kompostovateľných vreciek vyrobených z kukuričného škrobu. Nielenže je v ňom potravinám hej a pomáha pečivo udržať dlhšie čerstvé, ale je zároveň šetrné k prírode

A zároveň mu dávajú radu, čo s vreckom po jeho použití môže robiť.


Rohlik.cz so svojou kampaňou ,,Príroda ma žerie” ide na vlne udržateľnosti. 
 

Prajete si na obal dostať vlastnú myšlienku? Dajte nám to vedieť, raz-dva potlačíme sloganmi aj vaše obaly.

V podobnom duchu sa prihovára k zákazníkovi táto kompostovateľná obálka so svojím sloganom Hej, vy tu. Som plne kompostovateľná, teší ma. A zákazníka teší dvojnásobne.

Dostane svoj produkt v obale, čo šetrí prírodu a ešte sa pobaví.


Zdroj: Packhelp.com


Ďalšie príklady sloganov zameraných na udržateľnosť, ktorými sa môžete inšpirovať.

  • There is no planet B. Žiadna ďalšia planéta B už nie je.
  • Good for the planet, good for you. Čo je dobré pre planétu, je dobré pre teba.
  • A better world starts here. Lepší svet začína tu.

Pokiaľ si vôbec, ale vôbec neviete rady, tu máte pár záverečných tipov, čoho sa môžete držať pri vymýšľaní vášho vlastného sloganu.

  • Vyhnite sa otrepaným frázam.
  • Nezapletajte sa do zložitých viet ani klamstiev. :-)
  • Zlaďte tóny vašich ďalších textov. Držte sa firemnej identity.
  • Prepojte text na obale s produktom vo vnútri.
  • Predstavte si vašich zákazníkov. A napíšte to pre nich.


Toto bola ochutnávka. Podobných sloganov existujú tisíce. My vás ale nechceme zahliť. Veríme, že vás tento výber nakopne a pomôže vymyslieť vlastný slogan, ktorým si zákazníkov získate. My sme pripravený vašimi nápadmi potlačiť takmer čokoľvek.

Sloganom a dobrým nápadom zdar!

Produkty spomenuté v článku